Noi Energizam Capitala
Anunț
Compania Municipală Energetică Servicii București organizează un concurs pentru ocuparea postului de COORDONATOR ACTIVITATE PARTENER În cadrul proiectului cu titlul ”Stagii de practica inovatoare “Elevii de azi – Angajații de mâine“, ID: 130651. Implementarea proiectului este reglementată prin Contractul de finanțare cu nr. de identificare 26484 din 13.11.2020, aferent proiectului Stagii de practica inovatoare “Elevii de azi – Angajații de mâine”, Cod proiect (ID): 130651, proiect finanțat din Program Operațional Capital Uman, cod apel Cod apel: POCU/633/6/14/Creșterea participării la programe de învățare la locul de munca a elevilor si ucenicilor din învățământul secundar si terțiar nonuniversitar, cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC si din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI, cu modificările și completările ulterioare (acte adiționale și notificări) Specificațiile postului- Absolvent studii superioare, absolvite cu diploma de licenta. – 4 ani;
- Vechime în funcție de conducere mai mare de 10 ani.
- Să facă dovada competențelor:
- Comunicare si relationare interpersonala, organizarea resurselor si stabilirea prioritatilor;
- Capacitatea de lucru in echipa, de a asculta si a interpreta dinamicile relationale din interiorul echipei de lucru.
- Capacitatea de a negocia, de a motiva oamenii cu care intra in contact si de gestionare a potentialelor conflicte.
- Cunostinte operare PC;
- Abilitatea de a colecta date, de a le centraliza si de a le prezenta sub forma de rapoarte;
- Capacitatea de a evalua si a lua decizii
- Asigura implementarea activitatilor proiectului potrivit graficului GANTT;
- Mentine relatia cu expertii si cu partenerii proiectului, in colaborare cu echipa de implementare si in
- acord cu prevederile contractului de finantare;
- Coordoneaza elaborarea instrumentelor de lucru pentru implementarea activitatilor;
- Planifica actiunile necesare in implementare si urmarirea acestora in activitatile proiectului;
- Monitorizeaza graficul activitatilor implementate in proiect in perioada de raportare;
- Verifica lunar rapoartele de activitate aferente intregii echipe de implementare si efectueaza dupa caz propunerile necesare de corectare a acestora;
- Va respecta principiul dezvoltarii durabile;
- Elaboreaza rapoarte de monitorizare lunara a activitatilor derulate;
- Elaboreaza raportul tehic aferent cererilor de prefinantare, rambursare si plata;
- Elaboreaza notificari si acte aditionale;
- Intocmeste alte acte nenecsare implementarii corespunzatoare a proiectului;
- Coordoneaza relaþia dintre echipa de management si echipa de implementare;
- Alte atributii prevazute de lege corespunzatoare functiei si pregatirii profesionale.
DIRECTOR GENERAL
Ardenel Vasile SERVICIUL RESURSE UMANE, SALARIZARE,